Blog

Za neboleča kolena

01.12.2018

Ena izmed najboljših stvari, ki jo lahko naredite za zdrava kolena, je ohranjanje aktivnega življenjskega sloga. Vaši sklepi potrebujejo gibanje. Zapomnite si, da aktivnosti, kot so plavanje, hitra hoja in kolesarjenje, zagotavljajo izgradnjo glukozamina in kondroitina za krepitev in mazanje« kolenskega sklepa.
Za neboleča kolena

Naš kolenski sklep prekriva kar nekaj mišic, ki omogočajo, da lahko koleno pokrčimo in iztegnemo. Po vadbi, sploh če je bila intenzivna , so raztezne vaje obvezne. Zato za neboleča in zdrava kolena, po vadbi naredite naslednje vaje:


Raztezanje meč

Raztezanje meč je priporočljivo za vse tekače in tiste, ki čez dan večino časa preživijo na nogah. Po vadbi večkrat zanemarimo raztezanje teh mišic. Poiščite steno, na katerega lahko naslonite stopalo. Prste pritisnite ob steno, trup rahlo nagnite v smeri naprej in peta naj ostane na tleh.

 

Raztezanje prednjih stegenskih mišic

Z desno nogo pokleknete na mehko blazino, levo nogo postavite predse, kot da bi želeli narediti izpadni korak. Z roko se primite za gleženj in peto nežno povlecite h zadnjici. Medtem boke počasi potiskajte v smeri naprej, dokler na začutite raztega sprednjih stegenskih mišic in upogibalk kolka. Enako ponovite tudi z drugo nogo.

 

Raztezanje zadnjih stegenskih mišic

Zadnjo stegensko mišico raztezamo lahko leže na hrbtu. Za pomoč si vzamem kolebnico ali elastiko. V začetnem položaju elastiko ovijemo okoli stopala noge, ki jo bomo raztezali ter jo primemo za daljša konca. Nogo nato počasi iztegnemo v zrak, z rokami in elastiko pa jo poskušamo čim bolj vleči proti telesu. Enako ponovite tudi z drugo nogo.

OPISI VADB

URNIK

CENIK

Nazaj