Blog

Z vadbo proti mrazu in depresiji

05.01.2019

Krajši zimski dnevi in nižje temperature vplivajo na naše razpoloženje. Radi smo več doma na toplem, na kavču pred televizijo in prav nič nas ne mika, da bi šli ven na mraz.
Z vadbo proti mrazu in depresiji

Vendar ima telesna aktivnost na mrazu številne prednosti:
- Z rednimi fizičnimi aktivnostimi na mrazu lahko dvignete telesno odpornost in tako zmanjšate verjetnost, da boste zboleli za prehladom.
- Aktivnost na svežem zraku vam bo dvignila raven energije, sprostil se bo seratonin (hormon sreče), ki bo pregnal zimsko depresijo.
- Z rednim gibanjem boste kurili višek kalorij, ki bi v tem prazničnem mesecu prispeval k porastu kilogramov.
- Izboljšala se vam bosta gibljivost in ravnotežje, s tem boste zmanjšali tveganje za padce na poledenelih površinah.
Nekaj res preprostih in lahko izvedljivih aktivnosti lahko pomaga, da se boste z lahkoto uprli "zimskemu spanju" in lenarjenju. Zima ponuja številne radosti, kot so smučanje, tek na smučeh, deskanje, drsanje, sankanje, kepanje, ki bodo tudi v tem hladnem času poskrbele za telesno aktivnost.
Toplo se oblecite in pojdite ven. Verjemite mi, da se vam bo razpoloženje spremenilo na bolje.

OPISI VADB

URNIK

CENIK

 

Nazaj