Blog

10 minut je dovolj

05.05.2019

Izgovor »nimam časa« odslej ne velja več. Dobra telesna pripravljenost in učvrstitev telesa nista več vprašanje časa. Že deset minut na dan zadostuje, da bo vaše življenje postalo bolj razgibano in čvrsto.
10 minut je dovolj

Vaje, ki sem jih tokrat izbral za vas so idealne za učvrstitev hrbtnih in trebušnih mišic. Nisem pa pozabil niti na mišice nog in zadnjice. Pripravite si vadbeno podlago in začnite.


1. Plavanje je vaja za krepitev hrbtnih mišic

Uležete se na trebuh in roke iztegnete mimo ušes ter noge dvignete. V tem položaju izmenično dvigate nogo in nasprotno roko. Trup naj med gibanjem rok in nog ostane čimbolj stabilen.

2. Škarjice za krepitev trebušnih mišic

Uležete se na hrbet, kolena pokrčite v širino kolkov. Roki iztegnete ob telesu. Aktivirate trebušne mišice in dvignete glavo on noge, tako da je pogled uprt v kolena. Eno nogo spustite navzdol, druga ostane navpično nad kolkom. Nogi nato menjavate. Trebušne mišice naj ostanejo ves čas aktivne.

3. Sklece so idealna vaja za krepitev mišic rok in prsi

Osnovni položaj je opora na vseh štirih, bolj zahteven položaj je dvignjen na stopalih. Dlani položimo na podlago, tako da so v položaju malo širše od ramen. Napnete trebušne mišice, vrat naj bo v podaljšku hrbtenice, pogled usmerjen navzdol. Pokrčite komolce in se spustite niže proti podlagi. Pazite, da položaj glave in trupa ostane enak,kot v začetnem položaju.

4. Kocka imenujemo vajo za krepitev mišic nog in zadnjice

Tudi pri tej vaji je začetni položaj na vseh štirih. Napnete trebušne mišice, tako da popek povlečete proti križnici in hkrati eno nogo dvignite od podlage in usmerjeno s stopalom proti stropu. Dvignjena noga ostane ves čas pokrčena v kolenskem sklepu. Nato nogi zamenjate.

OPISI VADB

URNIK

CENIK

 

Nazaj