Blog

Vaje za odpravo bolečin v kolenih

02.06.2019

Svojim vadečim vedno rad poudarjam, kako pomembna je redna vadba za vzdrževanje gibljivosti sklepov ter za prožnost vezi in kit.
Vaje za odpravo bolečin v kolenih

Z vadbo lahko okrepimo mišice, ki sklepom tako dajejo boljšo podporo, izboljšamo pa tudi prekrvavitev sklepa. Najpogostejši vzroki za bolečine v kolenu so obraba sklepnih struktur, zaradi pretiravanja z določeno telesno aktivnostjo, na primer s tekom ali preobremenitev zaradi prekomerne telesne teže.
Večina ljudi meni, da se morajo zaradi bolečin v sklepih izogibati vadbi. Zato boleče sklepe  »zdravijo« tako, da počivajo, jih hladijo ali grejejo, jemljejo protibolečinska zdravila. Vendar so to le kratkoročne rešitve. Bolečine v kolenu lahko odpravimo tako, da okrepimo sprednje in zadnje stegenske mišice ter mišice zadnje. Celotni kompleks mišic bo sklep stabiliziral in razbremenil.
PRIMERNE VAJE, TUDI ZA ZAČETNIKE:
1. Vajo izvajajte sede, tako da dvigujete nogo do horizontalnega položaja. Naredite večje število ponovitev, na primer vsaj tri serije po 15 ponovitev. Pozneje lahko vajo otežite tako, da okoli gležnjev dodate uteži.
2. Ulezite se na tla in pokrčite koleni. Roki sta ob telesu. Stisnite trebušne mišice in mišice na zadnjici ter zadnjico dvignite od tal, tako da boste s trupom in stegni tvorili ravno črto vse od ramen pa do kolen.
3. Uležite se na tla, pokrčite koleni in dvignite zadnjico od tal, tako da naredite most. Stisnite mišice na zadnjici in na stegnih ter dvignite levo stopalo nekoliko od tal. Pazite, da pri tem ne spustite bokov navzdol – s trupom tvorite ravno linijo vse od zadnjice pa do ramen. Z vsako nogo naredite 30 dvigov.
Okrepljene mišice vam bodo omogočile hojo, tek in tudi poskoke brez bolečin.

OPISI VADB

URNIK

CENIK

Nazaj