Blog

Nekaj najpogostejših vprašanj 2. del

16.07.2019

S to objavo bi vam rad odgovoril na vprašanja, ki jih kot osebni trener večkrat slišim.
Nekaj najpogostejših vprašanj 2. del

Ali tek škoduje sklepom?
Ne nikakor. Težava pri teku je prekomerna teža, ki dodatno obremenjuje sklepe. Vendar boste z rednim in pravilnim tekom zmanjšali težo, kar pa bo pozitivno vplivalo na sklepe. S tekom se bodo razvijale mišice, ki bodo podpirale kite in vezi. Zaradi povečanega gibanja bodo sklepi podmazani in hrustanci bolj preskrbljeni s hranilnimi snovmi.


Katere vaje naj delam za six packe?
Že res, da s trebušnjaki treniramo trebušne mišice, vendar smo pri tem le na pol poti. Lahko imamo super natrenirane trebušne mišice, vendar če bodo skrite pod maščobo se nikakor ne bodo videle. Da se six packi dobro vidijo mora biti delež maščobe v telesu pod 14 odstotki. Da bi to dosegli, je pomembna pravilna prehrana in uravnotežena kombinacija treninga za moč in vzdržljivost.


Ali lahko treniram vsak dan?
Večina ljudi misli, da mišice rastejo med treningom. Kar je velika zmota. Naše mišice rastejo med fazami počitka. Če vsak dan treniramo iste mišice te nimajo časa rasti in to privede lahko do preobremenitve. Zato k pravilnemu treniranju obvezno spadajo tudi odmori oz. nujna regeneracija, kjer se mišice obnavljajo.

OPISI VADB

URNIK

CENIK

Nazaj