Treningi za mladostnike

Treningi za mladostnike

Če opazujete majhne otroke na igrišču, vidite da je že po naravi večina otrok zelo aktivnih. Radi tečejo, plezajo po igralih, skačejo čez ovire.

Ko postajajo starejši pa se pri večini fizična aktivnost zmanjša. Razlogov je veliko, na primer preveč dela v šoli, manj vreden občutek, da niso dovolj dobri v športnih aktivnostih v primerjavi z njihovimi vrstniki, pomanjkanje vzornikov, recimo pri starših, ki tudi niso fizično aktivni ...
Čeprav imajo otroci čas in željo, da bi šli ven na igrišče, se staršem ne zdi dopustno, da bi otrok svobodno tekal sam zunaj, tako kot so to počele prejšnje generacije.

Priložnosti za telesne dejavnosti so pri tako imenovani sedeči generaciji, vedno bolj omejene in tako so najstniki vedno manj aktivni, pretežki in posledično s slabo samopodobo.
Kljub temu še vedno lahko pomagamo najstnikom vzpostaviti zdrave vzorce telesne dejavnosti, ki jim bodo ostali tudi za kasnejše življensko obdobje.

Kot licenciran osebni trener vem, da najstniki potrebujejo bolj oseben pristop, pa naj so to tisti, ki so bolj sedeči ali tisti, ki so športno aktivni in potrebujejo dodaten trening za izboljšanje kondicije in vzdržljivosti.

Skratka naučim jih, kako zdravo živeti in kar je najpomembneje, kako se pri telovadbi zabavati.

Običajno pri mlajših najstnikih izberem način, ki poteka po vzorcu igre, kjer jih tako spoznavam in tudi motiviram, da se skozi igro naučijo pravilne izvedbe gibalnih vzorcev. S takim načinom pri njih čez celotno uro uspešno dosegam konstantno sodelovanje in na koncu tudi rezultat, želeno oz. pričakovano formo. Motivacija je pri najstnikih zelo ključna čez celotni vadbeni proces, zato se trudim, da otrok nima pritiska, da z nekom tekmuje, ker so vaje prilagojene njegovi starosti in njegovi fizični pripravljenosti.

Z dobrim individualnim programom, ki ustreza starosti, ciljem in kondicijo najstnika, so rezultati neizbežni.

To so:

  • močne mišice in kosti
  • nadzor telesne teže
  • boljše zdravje
  • večja samozavest in samopodoba
  • povečanje koncentracije
  • lažje učenje
  • zmanjšanje stresa
  • boljše spanje

Kontaktirajte me za več informacij