Treningi za nosečnice

Program je namenjen ženskam, ki so bile fizično aktivne že pred nosečnostjo.

V času nosečnosti se v ženskem telesu dogajajo številne spremembe. Najbolje se je tem spremembam prilagoditi z ustrezno uravnoteženo prehrano in gibalno dejavnostjo.

Splošno je priporočeno, da se zdrava nosečnica ukvarja s športom vsak dan najmanj 30 minut ter pri krepilnih vajah upošteva pravilo večjega števila ponovitev z manjšimi bremeni.

Športna dejavnost nosečnice ugodno vpliva na:

  • vzdrževanje telesne pripravljenosti,
  • nadzorovano naraščanje telesne teže,
  • zmanjšanje bolečin v medeničnem obroču ali ledvenem delu hrbtenice, bolečine v predelu spodnjih reber, bolečine v trtici, krčne žile, varice zunanjega spolovila, čezmeren razmik trebušnih mišic, krči v nogah,
  • izboljšanje telesne drže, ravnotežja in koordinacije gibanja,
  • izboljšanje krvnega obtoka in znižanje diastoličnega krvnega tlaka,
  • izboljšan nevrološki razvoj otroka,
  • boljša rast posteljice in boljša rast ploda,
  • manj možnih težav med porodom (krajši čas poroda, manjkrat potreben carski rez)
  • hitrejše okrevanje po porodu.

Namen telesne vadbe v nosečnosti je ohranjati in krepiti splošno telesno kondicijo, gibljivost sklepov in elastičnost ter vzdržljivost in moč mišic.

VAJE, ki imajo še posebno korist v času nosečnosti so:

  • vaje za krepitev mišic medeničnega dna, saj je dokazano, da te mišice pomembno prispevajo k preprečevanju težav z inkontinenco,
  • vaje za lokalne stabilizatorje trupa in
  • vaje za splošne stabilizatorje trupa.

Potek vadbe

Program gibalne dejavnosti za nosečnice, je razdeljen na posamično trimesečje.

Z napredovanjem nosečnosti postopoma zmanjšujemo težo bremena kot tudi število izvedenih serij. V drugem in tretjem trimesečju se izogibamo ležanju na hrbtu dlje kot 5 minut zaradi potencialne nevarnosti pritiska na spodnjo votlo veno, kar lahko zmanjša pretok skozi posteljico. Sam potek vadbe je individualno prilagojen vsaki nosečnici, njenemu splošnemu počutju, starosti in začetni fizični pripravljenosti

Kontakt

Pokličite me:

+386 31 332 334

Ali izpolnite obrazec:

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Poveži se z mano

Prenesi si brezplačno knjižico LCHF receptov za moč in vzdržljivost!

PRENOS

Več vsebin

Treningi

VEČ

Recepti

VEČ

Blog

VEČ

Pozdravljeni.

Zahvaljujemo se vam za zanimanje za knjižico brezplačnih receptov, s katerimi boste pridobili moč in vzdržljivost.
Za prenos vnesite svoj email naslov.

Pa dober tek!

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.