Aktiven poletni dopust

Poletje je tu! Čas dopustov se bliža. Vroči poletni dnevi so prav tako primerni za vadbo na prostem. A previdno! Zelo pomembno je, da med in po vadbi poskrbite za hlajenje telesa.

Do pregretja telesa, oziroma do vročinskega udara lahko pride zelo hitro. Da boste v poletni vadbi uživali in da bo obenem tudi koristna, je pametno upoštevati naslednje nasvete: 


1. Vadbo v poletnih dneh vedno načrtujte zgodaj zjutraj ali pozno zvečer. To sta običajno najhladnejša dela dneva.
2. Oblecite lahka, zračna in ohlapna športna oblačila, ki vam zaradi ponavljajočih se gibov ne bodo povzročala odrgnin na prepoteni koži.
3. Ne pozabite tudi na zaščito pred soncem.
4. Tek, kolesarjenje, pohodništvo, celo hoja, je v poletni vročini lahko naporna. Vedite, da vročina poslabša telesne sposobnosti, zato ne pretiravajte.
5. Intenzivno vadbo omejite na max 30 minut.
6. Poiščite hladnejše kraje za vadbo, na primer pešpoti v senčnem gozdu ali ob vodi. Tam je lahko tudi 10 stopinj hladnejše od pregretih ulic v vaši soseščini.
7. Vodo si morate privoščiti pred, med in po vadbi. Glavni odmerek tekočine naj bo PO vadbi.
8. Po dolgotrajni vadbi ali naporu z znojenjem izgubimo tudi veliko soli in drugih mineralov, zato telo hidrirajte z izotoničnim napitkom, ki si ga lahko pripravite tudi sami (recept najdete na koncu članka)
9. Po vadbi vam bo še kako prijala tudi osvežujoča hladna prha ali kopel.
10. Poslušajte svoje telo, če vam med vadbo postane slabo, vas začne boleti glava ali se vam začne vrteti potem je najbolje, da z vadbo takoj prekinete.

Če je temperatura zraka in vlažnost zelo velika, potem se napornejši vadbi raje za tisti dan odpovejte!

Kontakt

Pokličite me:

+386 31 332 334

Ali izpolnite obrazec:

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Poveži se z mano

Prenesi si brezplačno knjižico LCHF receptov za moč in vzdržljivost!

PRENOS

Več vsebin

Treningi

VEČ

Recepti

VEČ

Blog

VEČ

Pozdravljeni.

Zahvaljujemo se vam za zanimanje za knjižico brezplačnih receptov, s katerimi boste pridobili moč in vzdržljivost.
Za prenos vnesite svoj email naslov.

Pa dober tek!

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.