Izguba telesne maščobe

Ljudje smo individumi. Naša telo je unikatno. Različno smo veliki in težki in različno pridobivamo maščobo na telesu. Večina vadečih si želi izgubiti maščobo na točno določenem delu telesa. Vem, da se ponavljam že kot pokvarjena plošča, a telesne maščobe se ne da izgubiti samo na določenem delu telesa.

Kako bomo izgubljali telesno maščobo je odvisno tudi od tega kateri telesni tip ste. S poznavanjem svojega telesnega tipa in prilagojeno prehrano boste korak bliže izgubljanju telesne maščobe in preoblikovanju telesa.
Poznamo tri telesne tipe: ektomorf, endomorf in mezomorf.
Ljudje smo mešanica vseh treh tipov, vendar je običajno en tip dominanten.
1. EKTOMORF
(Vitek, tanki sklepi, izrazito malo maščevja in malo mišic) 
To so največkrat visoke, suhe osebe s tankimi sklepi. Zelo hitro prebavljajo hrano in jedo lahko brez
straha, da bi se zredili.
Prehrana ektomorfa
– 4-6 manjših obrokov na dan, vsake 2.5 – 3 ure  
– povečati dnevni vnos beljakovin na 1,5-2,2g na kilogram telesne teže
Dnevno naj bi zaužili 30% beljakovin, 50 % OH-jev in 20 % maščobe
Povečali naj bi tudi vnos vlaknin in omejili vnos sladkorja 


2. MEZOMORF
(Atletski izgled, široki sklepi, povečana mišična masa in malo maščevja) 
Mezomorfi so osebe, ki imajo povečan mišični tonus, imajo močne roke in noge, široka ramena, ozek
pas. Nimajo problemov pri pridobivanju mišične mase, imajo zelo malo maščobnega tkiva, vendar
morajo biti kljub temu previdni, da preprečijo prekomerno nalaganje maščob.  
Prehrana mezomorfa
– 4-5 manjših obrokov  na dan, vsake 2,5 – 3 ure
– povečati dnevni vnos beljakovin na 1,5-2,2 g na kilogram telesne teže
Dnevno naj bi zaužili 40% beljakovin, 40 % OH-jev in 20 % maščobe
Uživali naj bi OH-je z nizkim glikemičnim indeksom in hrano bogato z vlakninami. 


3. ENDOMORF
(Zaobljena postava, široki sklepi, povečana mišična masa ali/in maščevje) 

Endomorfi so osebe z zaobljeno postavo, imajo močne sklepe in široke boke. To je najbolj nehvaležna
postava. Nimajo problemov s pridobivanjem mišične mase, vendar hitro pridobijo maščobne obloge
in se jih težko znebijo. Njihov metabolizem je počasen. 
Prehrana endomorfa
–     jesti več manjših obrokov na dan  7- 8
–     uživanje OH-jev omejiti na minimum
–    največ kalorij naj bi pridobili iz beljakovin 
Dnevno naj bi zaužili 45-50% beljakovin, 20-25% OH-jev in 15-20% maščobe

Ne glede na to, kakšna je vaša telesna struktura, vedite, da s trdo voljo, kakovostnim vadbenim programom in pravilno sestavo jedilnika, lahko dosežete želeni fizični izgled.

Kontakt

Pokličite me:

+386 31 332 334

Ali izpolnite obrazec:

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Poveži se z mano

Prenesi si brezplačno knjižico LCHF receptov za moč in vzdržljivost!

PRENOS

Več vsebin

Treningi

VEČ

Recepti

VEČ

Blog

VEČ

Pozdravljeni.

Zahvaljujemo se vam za zanimanje za knjižico brezplačnih receptov, s katerimi boste pridobili moč in vzdržljivost.
Za prenos vnesite svoj email naslov.

Pa dober tek!

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.