Vadba na SUP-u

Ste že poskusili veslati v stoje? SUP je kratica za Stand Up Paddle ali prevedeno veslanje v stoje. Verjamem, da skoraj vsi veste o čem govorim, kajne?

Supanje je tudi pri nas zadnje čase vedno bolj razširjena telesna aktivnost. Supanje ni samo zabavno, z njim lahko treniramo celo telo.
Za veslanje v stoje ne potrebujete posebnega predznanja ali priprav. Na sredini deske stopimo v razkorak v širini ramen, pri tem nekoliko pokrčimo kolena. Pri lovljenju ravnotežja si lahko pomagamo z boki.
Ko osvojite tehniko oziroma stabilen položaj, lahko na »supu« razen veslanja, izvajate tudi številne vaje. Dinamika vadbe na nestabilni deski predstavlja za telo dodaten izziv, saj boste tako poleg celotnega sklopa mišičnih skupin krepili tudi ravnotežje, koordinacijo in povečali gibljivost. Na deski lahko izvajate tudi nekatere elemente funkcionalne vadbe, joge ali pilatesa. Lahko izvajate, počepe, navadne trebušnjake, sklece, držite »plank« …. tako rekoč vse vaje, ki jih izvajate tudi na mirni površini.

Kontakt

Pokličite me:

+386 31 332 334

Ali izpolnite obrazec:

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.

Poveži se z mano

Prenesi si brezplačno knjižico LCHF receptov za moč in vzdržljivost!

PRENOS

Več vsebin

Treningi

VEČ

Recepti

VEČ

Blog

VEČ

Pozdravljeni.

Zahvaljujemo se vam za zanimanje za knjižico brezplačnih receptov, s katerimi boste pridobili moč in vzdržljivost.
Za prenos vnesite svoj email naslov.

Pa dober tek!

V-TEAM, Vanja Cipot s.p. varstvu vaših osebnih podatkov posveča posebno pozornost in skrb. Podrobnejša pravila glede uporabe in obdelave vaših osebnih podatkov si lahko preberete v Pravilniku o zasebnosti.